Even pas op de plaats - Reisverslag uit Ruteng, Indonesië van Hilde&Werner - WaarBenJij.nu Even pas op de plaats - Reisverslag uit Ruteng, Indonesië van Hilde&Werner - WaarBenJij.nu

Even pas op de plaats

Door: Werner

Blijf op de hoogte en volg Hilde&Werner

02 November 2012 | Indonesië, Ruteng

Het is duidelijk laagseizoen, want het regelen van een bootreis blijkt nog niet zo eenvoudig. Eerst leek het dat we alleen met een zeven uur durende ferry en vervolgens met een busrit van vierentwintig uur verder konden, maar we hebben toch een korte cruise kunnen boeken die ons via vier eilanden, waaronder Rincah en Komodo naar Lombok voert. Deze vertrekt helaas pas zondag, dus zitten we hier even vast. Van de ene kant is de rust wel even lekker, maar er is hier weinig te beleven en bloody hot (we schatten overdag meer dan 40 graden). We verheugen ons echter enorm op de cruise en hopen daarna (dus over een dag of 5) weer mooie dingen te kunnen vertellen. Tot die tijd nog maar een paar foto's van de afgelopen trip.

• 04 November 2012 - 20:43

Marian:

Hoi WeHi, Jullie zitten te puffen en hier is het typisch allerheiligen en allerzielen weer. Veel regen, wind en frisjes. Geniet er maar van. Het is nu zondag en hebben jullie al een hutje op de boot? Benieuwd hoe dit jullie bevallen is. Groetjes en dikke knuf. MaThu.

• 05 November 2012 - 20:27

Sandra Hickey:

Wat een straf zeg om daar een paar dagen vast te zitten. Wat een mooie foto's! Geniet maar van elke minuut. Hier is het regen, regen, wind, koud, en oh ja had ik dat al gezegd REGEN!
    groetjes en nog heel veel plezier
    sandra

• 09 November 2012 - 09:15

Hameleerkes:

We hopen dat jullie genoten hebben van de paar dagen rust en we zijn heel benieuwd naar jullie verhalen over de cruise en alles wat jullie weer meegemaakt heben.